středa 29. dubna 2020

AVON haul: doplnění zásob & zkouším nové věci


Navzdory veškeré nevraživosti, která na internetu vůči této značce kosmetiky panuje, byl AVON vždycky takovým mým stálým společníkem ve světě kosmetiky. Ať už jsem si objednávala od kamarádek, které do školy nosily katalogy, rodinných příbuzných nebo poté po vlastní cestě, vždycky jsem měla doma něco od této značky, co jsem využívala a byla jsem spokojená. Samozřejmě jsem narazila i na věci, které sice dle obalu vypadaly hezky, ale hned po několika aplikacích jsem přišla na to, že tohle nebude úplně produkt pro mě. A tak daná věc poputovala na vratku. Čemu jsem v AVONU třeba nikdy nepřišla k chuti byly oční stíny. Takové ty klasické quatro stíny se čtyřmi barvami a zbytečným aplikátorem. Já osobně mám ráda větší paletky s více odstíny, které můžu kombinovat a vytvářet pokaždé trochu jiný finish. Ani cestovní velikost balení očních stínů mě nikdy nezaujala, respektive bych pro něj asi neměla praktické využití - oční stíny nikdy po kabelce nenosím a když už někam na delší dobu jedu, tak si i tu větší paletku sbalím s sebou.

A potom jsou tady zase věci, na které nedám dopustit a čas od času se k nim vracím. Nelze říci, že bych v rámci kosmetiky měla jednu oblíbenou značku, od které bych nakupovala od A do Z. Potřebuji nový denní krém - tak si zajdu do DM drogerie a uvidím, co tam zrovna nabízejí. Dobrou zkušenost mám například s krémy od Garnier, tak si možná koupím tenhle. Nebo jinou značku, co je zrovna ve slevě a chci ji vyzkoušet.
Jsem člověk, který nerad utrácí za kosmetiku velké peníze, proto i ráda hledám kvalitní produkty ve vlastních značkách jednotlivých drogérií, ať už je to Balea nebo Isana. Jsem holt trochu cheap. A právě cenová dostupnost je jedna z věcí, co mám na AVONU ráda. Lidové ceny. Dále jsem vždy byla spokojená s parfémy - momentálně nosím parfém Incandessence Flame, krásná květinová vůně s tóny růžového pepře, zlatá gardénie a mošusu. Také jsem vždy holdovala jejich sprchovým gelům, krémům z řady Nutraeffects a pleťovým maskám z řady Planet Spa. A bylo by toho pravděpodobně více.

Teď se pojďme podívat na produkty, které jsem si posledně pořídila. Tyto produkty prozatím zkouším - kdybych natrefila na nějaký, o kterém by stálo udělat recenzi, určitě bych se k nim ještě vrátila a zhodnotila. Momentálně je budu průběžně testovat, tak snad to bude stát za to.


První věc, kterou jsem si vybrala, je tato pleťová maska z řady proti akné. Ač už mám svá pubertální léta za sebou, moje pleť je pořád tak trochu jako na kolotoči. Dobrá, dobrá, poté přijde špatné období, ze kterého se potom hojím týdny a znovu zopakovat. Tak jsem se rozhodla vyzkoušet tuhle.


Další máme na řadě tento denní krém, který má být zklidňující a hydratační, z kolekce s konopným olejem. U této řady produktů se vyzdvihuje jejich regenerační a omlazující účinky, ať už si pod tím představíte cokoliv. Jen co doberu svůj Garnier Skin Naturals, začnu používat tento.


 Další dva produkty jsou z řady Planet Spa. Máme tady čistící pleťovou masku s minerály z Mrtvého moře. Podobnou masku jsem si vždy kupovala v takových těch jednorázových pytlíčcích z Balea, což je poměrně nepraktické balení, tak jsem se rozhodla pořídit si masku v klasickém obalu. Z řady s aktivním korejským uhlím je tady hloubkový čistící pleťový gel.


Poslední dobou se snažím co nejvíce omezit užívání klasické foundation a ráda bych postupně přešla na tónovací krémy, případně BB krémy. Tónovací krém obsahuje SPF 20 a měl by sjednocovat pleť, BB krém jsem si jako bledule pořídila v nejsvětlejším odstínu Extra Light, zrovna tento je matující.


Oboustranný štětec, protože velký štětec mám zatím jenom jeden a používala jsem ho jak na bronzer, tak na pudr. *facepalm* A potom ještě bezbarvý gel na řasy a obočí. Ten hodlám využívat spíše na obočí pro fixaci. Doteď jsem používala metodu "posprejovat kartáček na obočí lakem a pročesat", ale to umývání laku z kartáčku je poměrně nepraktické. Řasy mám prakticky blonďaté, takže na ty moc využití s tímto produktem asi nenajdu.


A poslední tady mám trojici výrobků z řady Ecanto Fascinating, které jsem dostala dárkem. Tělový sprej, krém na ruce a tělové mléko. Krém na ruce do tašky, tělový sprej na léto a možná se taky někdy namažu tělovým mlékem, když si vzpomenu.

To by byl ve zkratce můj AVON haul. A co vy, objednáváte ještě Avon nebo je pro vás katalogový prodej věcí prehistorickou? 

Úvodní obrázek z uživatelské sekce Avon.cz
Tento článek není sponzorovaný Avonem :)

Žádné komentáře :

Okomentovat